18 sie 2016

LACE AND SAILOR THEME | FASHION

Cześć Wam! :)

Lato zbliża się już ku końcowi, ale wierzę w to i na pewno tak będzie, że wrzesień stanie się miesiącem bardziej letnim niż jesiennym. Chciałabym zaprezentować Wam stylizacje z jednej strony w jakimś stopniu elegancką, a z drugiej natomiast sportową i bardzo wygodną. 






Moja stylizacja to połączenie topu z elementami koronki co od razu mnie urzekło <3 Mam zamiar dokupić podobny top w kolorze bieli :) Może wiecie gdzie takowy dostanę? :)


MY INSTAGRAM



Krótkie spodenki to mój "must have" na te wakacje. Wcześniej nie lubiłam ich nosić ze względu na swoje kompleksy, z których powoli wychodzę.



MY FUNPAGE

Następnym kluczowym elementem stroju, dzięki czemu jest on elegancki, ale praktyczny są adidasy. Zaraz będą pytania, dlaczego noszę na co dzień buty przeznaczone do biegania? Już Wam odpowiadam mam problemy z kolanem, a w takich w butach mój staw kolanowy jest o wiele stabilniejszy i nie jest tak obciazony . :)




Dodatkowym, ale równie ważnym elementem są okulary. W tej kwestii postawiłam na klasyki typu Wayfarer. Idealnie wkomponowują się w całość stylizacji. :)



Jak widać można być zarówno czuć swobodę i wyglądać elegancko.



Po raz kolejny współpracowałam z moją przyjaciółką w roli fotografa i jestem mega zadowolona. Dziękuję za poświęcony czas i zapraszam na kolejny post :)

top: NEXT
spodenki: LEVI'S
buty: PUMA
okulary: RAY BAN

zdjecia: Justyna Sielecka















40 komentarzy:

  1. Fajne buty. Mam problemy z piętami, więc też mi wygodniej w takich... Ale na szczęście uwielbiam adidasy :3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio też przerzuciłam się na buty sportowe... I teraz całkiem wygodniej się chodzi :) Stylizacja bardzo prosta, ale również elegancka. Świetny blog!
    http://pannakuchcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo , lubię łączyć wygodę z elegancją :)

      Usuń
  3. ciekawe połączenie :) bardzo ciekawy blog! obserwuje
    http://werogrygoofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie, bardzo spodobały mi się buty, jako iż dużo biegam przydałyby się nowe buty :)
    Obserwuję!
    zamoyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam je, ja w nich chodzę na co dzień i są mega wygodne :)

      Usuń
  5. Bardzo podobają mi się buty, które tu zrobiły stylizację. Jednak spodenki jak dla mnie za krótkie ;)

    http://www.aleksandra-rutana.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się te spodenki. Poluje na podobne już od dłuższego czasu, ale nigdzie nie mogę ich dostać :(. Super post, jestem tu po raz pierwszy, ale coś czuję, że zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamawiałam te na zalando, ale poszukaj może w SH :D Pełno tego tam mają :) Cieszy mnie to :)

      Usuń
  7. Adidasy są najlepsze.
    Współczuję problemu z kolanem :(
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/skok-milenium.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super, z kolanem nauczyłam się już jakoś w miarę normalnie funkcjonować :)

      Usuń
  8. Ja dalej nie mogę przekonać sie do tych spodenek, w których widać tyłek. ;)
    Najbardziej podobają mi sie adidasy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłam , ale pierwszy raz taki mam i zakładam je co jakiś czas :) Adidasy również od początku mnie urzekły :)

      Usuń
  9. Współczuję tego problemu z kolanem ;/spodenki są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodenki świetne, tylko nie troszeczkę za krótkie? :(

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no nie należą do dłuższych, ale odważyłam się sięgnąć po takie dopiero w tym roku.

      Usuń
  11. Naprawdę świetna stylizacja, bardzo ładne spodenki :) Powodzenia :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje must have na wakacje jest bardzo zbliżone do twojego, jednak ja, nie chodze w krótkich spodenkach zblizonych do majtek ;-;

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są ładne, ale jest coś co mnie lekko przeszkodziło to zdjęcie shortów gdzie jak dla mnie za dużo widać, bez urazy. Każdy ma inny gust oczywiście. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przyjmuję każdą opinię :) Również pozdrawiam, buziaki :)

      Usuń
  14. ja lubię czasem nosić na co dzień buty do biegania, szczerze ja w ogóle w nich nie biegam tylko chodzę, najczęściej właśnie w lato ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty - choć cieżko się ogląda zdjęcia różnej wielkości i w różnych kątach posta.

    Dziękuję za komentarz! ♥
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cały czas udoskanalam wygląd bloga, staram się, aby było lepiej ;)

      Usuń
  16. Super stylizacja, piękne zdjęcia! Najbardziej podobają mi się buty :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne spodenki

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodenki są genialne!

    http://juclaress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie, ale moim zdaniem spodenki trochę za krótkie, wygląda to baaardzo źle i komicznie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinie, która pozwoli mi udoskonalić moje działania na blogu :)

      Usuń