29 paź 2016

INK ADDICT | FASHION

Siemka!

Pod koniec października wpadam do Was z nowym postem! I to nie byle jakim :) Jak zawsze połączenie stylu sportowego z odrobiną elegancji, ale tylko odrobiną.

Tym razem postawiłam na bluzę z kapturem z dość mocnym akcentem, a mówię tutaj o grafice na plecach i przedniej części ubrania. 
Bluza jest wykonana z bardzo przyjemnego materiału. Śmiało mogę powiedzieć, że będzie mi służyła zaczynając od jesieni aż do końca wiosny. :) 


























Kolejnym elementem stylizacji równie ważnym są jeansy "z dziurami", które ostatnimi czasy wywołały furorę na rynku modowym. 




Jednak, żeby dodać mojemu zestawowi choć odrobinę elegancji, postanowiłam założyć bardzo wygodny kożuszek w typie kurtki.

























Dodatkowymi szczegółami, które dopełniają look, są buty i czapka
. W butach zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Są to typowe classic'i. Co wiąże się z mega wygodą oraz niezawodnością, nawet podczas takiego deszczu jaki był podczas sesji. :)  Natomiast jeżeli chodzi o snapa, zaczęłam go nosić stosunkowo niedawno, ale bardzo szybko przypadł mi do gustu. ;)





bluza: ROSEGAL
spodnie: H&M
kurtka: BERSHKA
snapback: TERRANOVA

Dzięki! :)

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta bluza ;) Super wyglądasz!

    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja, jednak ja bym ją trochę inaczej skomponowała. Więcej uśmiechu na zdjęciach, bo są bardzo ładne :D
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , obiecuję, że następnym razem będzie więcej uśmiechu :)

      Usuń
  3. Naprawdę świetnie wyglądasz ! :)
    ps obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się- więcej uśmiechu!:)
    Super wyglądasz!:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię bluz z kapturem, wole bez. ale tobie jak najbardziej pasuje :D
    + uśmiech i bedzie super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny outfit. Uwielbiam takie kurtki :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Również podobają mi się tego typu kurtki :)

      Usuń
  7. Bardzo fajna stylizacja. Uwielbiam takie stroje <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, ładne zdjęcia, ciekawy pomysł, blog dobry, tylko brak uśmiechu. Uśmiechnij się moja droga :)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) duża zasługa leży po stronie fotografa, bo to on potrafi wprowadzić taki klimat do zdjęć :) obiecuje, że ma następnych zdjęciach będzie uśmiech ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Świetna stylizacja :)
    Ciekawy post
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie połączenie rewelacyjnie. Uwielbiam tego typu bluzy.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajan bluza ! Bardzo ładne zdjęcia :*
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń