30 sty 2017

PINK MORO | FASHION

No hej! :)


Bardzo, bardzo dawno mnie tu nie było :(
Postaram się to nadrobić, tylko potrzebuje dużo czasu zarówno swojego jak i osób ze mną współpracujących :)

Przedstawiam Wam zdjęcia z sesji, które już dawno miały wyjść na światło dzienne, jednak wszystko jakoś się przeciągnęło.



Moja "dzisiejsza" stylizacja będzie pasowała zarówno podczas aury jesiennej jak i zimowej. Charakterystycznym elementem, w którym się zakochałam są trapery w kolorze pudrowego różu co w połączeniu z akcentem moro, tworzy nam tutaj parę niemalże idealną. :)





Spodnie z wysokim stanem to coś, co powróciło do nas całkiem niedawno i już zawładnęło rynkiem. długo szukałam modelu, który będzie mi odpowiadał pod każdym względem i oto jest :)




Warto również uwzględnić  takie dodatki jak bluzę z ciekawym nadrukiem oraz czapkę, która w moim przypadku jest niezastąpiona :) Bluza upolowana na wielkich wyprzedażach, więc radocha podwójna.





                                                                 F A C E B O O K




buty: TIMBERLAND
kurtka: BERSHKA
spodnie: RIVER ISLAND
bluza: H&M
czapka: H&M











14 komentarzy:

  1. Dobrze, że wróciłaś na pewno ta przerwa dużo Ci dała :). Super stylizacja i zdjęcia, czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, przerwa dużo mi dała :) Dziękuję , na pewno niedługo kolejne się ukażą :)

      Usuń
  2. fajna kurtka
    http://skucinska.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trapery naprawdę super ;)Fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa kurteczka, moro teraz jest bardzo modne ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, teraz poluje na jakieś wiosenne akcenty :)

      Usuń
  5. Kurtka ciekawa aczkolwiek ja osobiscie nie lubie jasnych traperów bo sie szybko brudzą.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, a jeżeli chodzi o jasne trapery to dobrze zabezpieczone tak szybko się nie brudzą :)

      Usuń
  6. Ogólnie bardzo ciekawa stylizacja, lecz nie pasują mi w niej buty i zmieniłabym je na jakiś inny kolor ( w tej stylizacji ). A tak poza tym to super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeżeli chodzi o buty, to zastanawiałam się nad jakimś ciemnym kolorem, ale jednak padło na róż :)

      Usuń
  7. Śliczne te buty! Wszystko fajne do ciebie paduje.A tak poza tematem to ładne włosy 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Oj nad włosami jeszcze dużo pracy mnie czeka :)

      Usuń