7 mar 2017

MRS SARENCJA CELEBRATES | CHARACTER

Witajcie Kochani!


Dzisiaj świętujemy! Mój blog ma już rok! Jak to szybko zleciało :)



Chciałabym podziękować Wam wszystkim, którzy tutaj jesteście ze mną <3
Dziękuję za miłe komentarze, ale również krytykę.
Jestem tutaj tylko dzięki Wam i dla Was!


Łapcie moje wspomnienia z wakacji na Helu! 

Byłam tam przez 5 dni, codziennie wieczorem chodziłam na spacer do portu, widok wpływających statków był cudowny.

Zachód Słońca na Cyplu, to coś co każdy musi chociaż raz w życiu ujrzeć.
Jedzenie pyszne, ryby prosto z morza od rybaków z kutrów, czasami pyszne pancake.

Hotel bardzo przypadł mi do gustu.

W tym roku również planuje taki wypad :)




















Do następnego! :)
Trzymajcie się, buźka <3



9 komentarzy:

  1. Świetne widoki, nigdy nie byłam nad polskim morzem dlatego chętnie bym tam pojechała na kilka dni :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację tego roku i życzę kolejnych obfitych w sukcesy :)
    nigdy nie byłam na Helu, ale pięknie tam jest :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę wielu lat owocnego blogowania! Piękne zdjęcia, niestety nigdy nie byłam na Helu.
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje rocznicy bloga :) Ślicznie tam jest, muszę się kiedyś wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Helu nigdy nie byłam, super zdjęcia!
    Gratuluję rocznicy blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam nad morzem,ale nigdy w Helu..Widoki są przepiękne,świetny post❤ ! :)
    http://loveonthebrain-bykinga.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam okazji podziwiać zachodu słońca na Helu, ale widok z plaży w Gdańsku bądź innym miejscu już robi wrażenie :) Życzę kolejnych lat i ogromnych sukcesów w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje! <3 Genialna fotorelacja, uwielbiam Hel! :) Życzę samych sukcesów w kolejnym roku blogowania!

    OdpowiedzUsuń